Nieuwe look Minardi

[photo1]Trust wordt de nieuwe hoofdsponsor van Minardi. Het bedrijf uit Dordrecht zal, na de wanbetalingen van Gazprom en BSA, een extra financiële injectie geven aan het team van Jos Verstappen.

Met het opvullen van het gat in de begroting hoopt Trust dat Minardi de auto verder zal kunnen ontwikkelen, en zo de achterstand tot de rest van de grid te verkleinen. Muermans Vastgroep, een andere sponsor die door Jos Verstappen bij Minardi is gebracht zal waarschijnlijk ook dieper in de buidel tasten.

Trust is nu nóg duidelijker op de Minardi aanwezig. Vooral op de side-pods staan de grote logo’s van Trust, voorheen stonden daar de logo’s van de luchtvaartmaatschappij van Paul Stoddart, European Avation. De voorvleugel toont nog enkele lege plekken, volgens geruchten zou op deze plek binnenkort een nieuwe Engelse sponsor worden gepresenteerd.

“Met veel genoegen kunnen we vandaag bekend maken dat Trust International haar financiële steun heeft uitgebreid,” aldus teambaas Paul Stoddart. “Michel Perridon’s bedrijf was een van de eerste sponsoren dit seizoen en we zijn verheugd dat Trust met deze overeenkomst haar betrokkenheid verder uitbreidt. De samenwerking werpt zijn vruchten af voor beide partijen en ik weet zeker dat de verhoogde exposure bij Trust tot een verdere groei van haar internationale verkopen zal leiden”.

[photo2]“Ik wil in eerste instantie Michel Perridon bedanken voor zijn gestelde vertrouwen,” zo vertelt een tevreden Verstappen. “Mede dankzij Trust kon ik dit seizoen weer terugkeren in de Formule 1 waarbij de samenwerking nu op een prachtige manier wordt uitgebreid. Het is een unieke situatie dat een Nederlands bedrijf zich promoveert tot hoofdsponsor van een Formule 1 team en daar ben ik super trots op. Natuurlijk is het in de basis een zakelijke relatie maar in de loop der tijd is er ook een vriendschap ontstaan. Begrijp me niet verkeerd, het is heus niet zo dat Michel ons sponsort omdat we goed met elkaar overweg kunnen. Ze kijken kritisch naar de uitgaven maar zien gewoon dat de Formule 1 een schitterende sport is waarin sponsoring wel degelijk zijn vruchten afwerpt. Laat het een voorbeeld zijn voor de rest van het Nederlandse bedrijfsleven”.

Loading