Weinig verrasingen sponsoren Albers

[photo1]Op de CA launch party werden de sponsoren die het Formule 1 debuut van Christijan Albers mogelijk maken gepresenteerd. Grote verrassingen waren er niet, de meeste sponsoren van de Larenaar ondersteunden hem vorig jaar ook al in het DTM Kampioenschap.

Alleen Telford en Trust zijn afgehaakt. Trust zou nog wel willen sponsoren maar mag dit niet omdat men tot eind 2006 aan een exclusiviteitcontract met Jos Verstappen zit.
“Het is toch grote onzin”, aldus de manager van Christijan Albers Lodewijk Varossieau. “Trust wil sponsoren maar mag dat niet omdat dit wordt geblokkeerd door het management van Jos Verstappen. Trust zal dit jaar wel op de auto staan maar heeft daarvoor wordt niet betaald. We doen dit omdat we Trust graag willen bedanken voor de belangrijke steun die ze ons vorig jaar hebben gegeven.”

[photo2]Als sponsoren werden JVC, ABN-Amro, Lost Boys, ID&T,Scapade, Paul Pertijs, Media Republic, Playstation2, Bilderberg hotels & restaurants, Garcia Jeanswear, en mediapartners SBS Autosport en het blad Formule 1 gepresenteerd. Daarnaast sponsort M.A.N op een speciale manier, zij hebben 7 vrachtwagens aan het team van Minardi geschonken.

[photo3]Van John de Mol was geen spoor te bekennen. Volgens velen zat deze media tycoon ook achter de overeenkomst met Minardi. De Mol heeft wel bemiddeld maar heeft zelf geen geld in het Formule 1 avontuur van Christijan Albers gestoken.

Peter Gloudemans
F1News.nl

Loading