D’Ambrosio met Renault in Seoul
Jerome D’Ambrosio heeft vandaag in de Renault R29 van vorig jaar een demonstratie gegeven in de hoofdstad van Zuid Korea,
![]()
Jerome D’Ambrosio heeft vandaag in de Renault R29 van vorig jaar een demonstratie gegeven in de hoofdstad van Zuid Korea,
![]()
Williams rijdt volgend jaar weer met Cosworth motoren, Cosworth bevestigde dat deze week. Volgens Williams aandeelhouder Toto Wolff werd er
![]()
Ondanks dat Mark Webber WK-leider is wil hij niet defensief gaan rijden. Volgens eigen zeggen wil de Red Bull coureur
![]()