Twee nieuwe sponsoren voor Christijan Albers

Net voor de start van het nieuwe DTM seizoen, dat een groot spektakel beloofd te worden heeft Christijan Albers er nog 2 supporters bij gekregen. Het befaamde Zwitserse horlogemerk Audemars Piguet heeft Albers een horloge aangeboden. Immers, in de snelle wereld van Albers draait alles om tijd. De deal is tot stand gekomen met medewerking van Pertijs Juweliers te Breda. Afgelopen vrijdag werd het horloge door dhr. Pertijs en dhr. Bagijn aan Christijan Albers overhandigd. Christijan Albers wordt ambassadeur voor het merk.

Verder wordt Christijan de komende jaren ambassadeur van Telfort. Het ambitieuze telecombedrijf (nr. 4 in Nederland) zal Christijan inzetten voor akties en relatiemarketing. Doelstelling is om het merk nog sneller te laten groeien. Dat kunnen ze dus gerust aan Christijan overlaten. Telfort wordt onderdeel van het mediaplatform rond Christijan dat verder bestaat uit ID&T, Media Republic, Ilse, Sanoma en SBS6.

Christijan: “Ik weet niet wat me overkomt. Jaren hebben we geknokt om sponsors te vinden en nu gaat het steeds makkelijker. Steeds meer merken zien wat je allemaal kan bereiken met autosport sponsoring. Daar word ik vrolijk van. Het is fantastisch dat Audemars Piguet en Telfort mij gaan steunen. Het zijn ambitieuze merken. Ze willen samen met mij de top bereiken. Het motiveert me om nog beter te presteren. Ik ben klaar voor de eerste krachtmeting op 18 april.”